Systeem- en werkplekkenbeheer
Systeem- en werkplekkenbeheer zijn de hoofdactiviteiten van onze onderneming. Al meer dan 10 jaar beheren wij op een professionele wijze systemen en netwerken van onze klanten. Desk4U verricht proactief en preventief beheer en onderhoud aan de netwerken en systemen van onze klanten. Dit om vele storingen en problemen te voorkomen en u de tijd en zorgen te besparen. Ook beheren wij de werkplekken van de klant. Komt er een nieuw collega en moet zijn werkplek volledig worden ingericht zodat hij meteen aan de slag kan? Wij verzorgen de inrichting en eventueel aanschaf van de nieuwe hardware. Maar ook verhuizing van de werkplekken inclusief de bekabeling is iets wat wij regelmatig voor onze klanten verzorgen.
Systeem- en werkplekkenbeheer doen wij op basis van een servicecontract. Servicecontract hebben wij in twee simpele vormen: Basis en All-In. Voor bedrijven die weinig budget hebben, maar toch professionele IT support willen, is het Basis contract een prima keuze.
Wilt u als bedrijf volledige support zonder bijkomende kosten, dan kiest u voor een All-In contract. Het All-In servicecontract is een contract waar alle essentiële diensten en werkzaamheden bij inbegrepen zijn. Op deze manier heeft u uw IT altijd op orde.
In het servicecontract zijn systemen opgenomen die onder ons beheer vallen. In overleg met de klant wordt voor ieder systeem een maximale responstijd vastgesteld en een bijpassend servicecontract gekozen. Dat kunt u doen per systeem. U kunt kiezen voor een Basis support voor uw werkplekken en voor een All-In support voor uw bedrijfskritische systemen. Ontstaat er een probleem met het systeem dan zorgen wij ervoor dat het binnen de vastgestelde termijn verholpen wordt. Vaak gebeurt dat op afstand zodat u snel weer aan het werk kan. Afhankelijk van u contract leveren wij bij grote storingen vervangende apparatuur zodat u snel weer door kunt werken.