Service & Support
Desk4U streeft naar een optimale dienstverlening. Een persoonlijke aanpak, maximale klanttevredenheid en een langdurige samenwerking staan bij ons hoog in het vaandel. Om u volledig van dienst te kunnen zijn biedt Desk4U verschillende servicepakketten aan, volledig gericht op uw wensen en behoeften.
Waarom een all-in service pakket?
Heeft u geen servicecontract, dan zie je vaak dat een helpdeskmedewerker of systeembeheerder op locatie veel meer tijd nodig heeft om uit te zoeken hoe de systemen werken alvorens men met het probleem aan de slag kan gaan. Omdat Ad-hoc problemen vaak urgent zijn en het oplossen langer duurt, zijn hogere kosten en irritatie niet te voorkomen. Met een all-in servicepakket hoeft u daar zich geen zorgen meer te maken.
Als u kiest voor een van deze pakketten zorgen we er namelijk voor dat uw bedrijf volledig wordt ontzorgd op het gebied van IT, zonder extra bijkomende kosten. Door uw computersystemen continu te monitoren en preventief te onderhouden zijn wij altijd op de hoogte van de laatste situatie, waardoor we in staat zijn om eventuele storingen snel te verhelpen en te voorkomen.
Naast deze services kunt u met alle servicepakketten ook altijd contact met ons opnemen voor advies op het gebied van IT. Nog niet overtuigd? Hieronder ziet u wat de voordelen van een servicecontract zijn.
Basis Support
All-In Support
Totaaloplossing ZZP
All-In support en Totaaloplossing ZZP contract is een contract zonder bijkomende kosten. Alle werkzaamheden met de systemen en voorrijkosten zijn hiermee gedekt. Alle computersystemen worden door ons beheerd en onderhouden.